18/6/09

Monty: participant als II Premis de Continguts Digitals

Amb aquest post comencem una sèrie amb les empreses que es van presentar als II Premis de Continguts Digitals 'Sant Feliu On Line' en la categoria de 'Millor ús corporatiu d'eines web 2.0 per part de micro, petita i mitjana empresa'.

Comencem amb l'empresa santfeliuenca de bicicletes Monty. En paraules del seu responsable de comunicació, en Gerard Cadevall, es van animar a participar en aquest concurs perquè considera que ‘coses com aquestes ajuden a les empreses a 'motivar-se' per a innovar i adaptar-se als nous temps mitjançant Internet’.

Ja fa un temps vem parlar d'ells, pel seu grup a Facebook i la utilitat que pot tenir aquesta aplicació web 2.0 per una pime, però ara han augmentat la seva presència a la xarxa. Les eines de comunicació 'on line' que Monty utilitza per arribar als seus clients són:

1) Web: la web oficial de l'empresa té continguts i seccions que es van renovant periòdicament. També tenen pensat engegar un nou espai per a la participació dels visitants anomenada: 'Foto i Vídeo de la Setmanal'; l'objectiu és fer que la gent se senti partícip de la web, s'incrementi l'interès i les visites cap al web.



2) Grups a Facebook:

  • Bicis MONTY fans: és un espai per a tots aquells pilots, usuaris, afeccionats i amants de les bicicletes Monty. Son més de 250 membres i bastant actius: pengen fotos, vídeos, fan comentaris sovint, etc.

3) Blocs:

4) Newsletter que envien per correu amb enllaços al web.

5) MySpace del seu pilot més conegut Dani Comas.

Com a projectes futurs volen contribuir a la Viquipèdia aportant els 25 anys de la companyia. Inclús tenen presència a la xarxa creada pels seus clients, com el club de fans del Director General de Monty i 12 vegades Campió del Món de Biketrial, l'Ot Pi, al Facebook que l'ha creat una persona externa a l'empresa.

Informació addicional: entrevista realitzada a Gerard Cadevall parlant del grup a Facebook i un vídeo on ens parla també de la seva presència a la xarxa.