30/7/10

Estudi sobre l'ús del Twitter a Espanya

Aquest estudi realitzat per Adigital (Federación Española de la Economía Digital) fent una enquesta a ciutadans espanyols (prop de 900) mostra el perfil dels usuaris, la seva activitat i la relació que tenen amb les empreses.

Algunes dades: majoritàriament són homes (61%) d'entre 25 i 34 anys (47%) i amb estudis superiors (80%), i amb uns ingressos mig-alt. A l'últim any s'han apuntat a Twitter el 64% dels usuaris actuals, però a la majoria (60%) els costa ser actius des d'un bon inici.

Un 74% estan a favor de trobar-se amb empreses a Twitter, igualment també estarien disposats a rebre diversos tweets al dia d'aquestes empreses en les quals confia si li suposen algun benefici, prop d'un 95% segueix alguna empresa a Twitter.



Si després de conèixer aquestes dades encara no estàs a Twitter (i no tens la intenció de ser-hi), estàs deixant escapar moltes oportunitats.

Via: LinkedIn / Grup Urbanlabs