19/5/09

Un exemple de blog comercial: llibreria Bruch 1972

Benvinguts al nou espai a la xarxa de la llibreria Bruch 1972.

A partir d'avui us mantindrem informats de les nostres novetats més destacables.

Esperem que participeu amb nosaltres

Amb aquestes línies naixia el blog de la llibreria Bruch 1972, l'abril del 2008 i des de llavors ja ha rebut prop de 100.000 visites.

En aquest espai els seus responsables informen de totes les promocions de premsa, articles de quiosc i novetats literàries.

Aquí ja us mostràvem el vídeo de presentació d'aquest cas d'èxit.







De la pròpia presentació que ells fan del seu blog, destaquem tres paraules: xarxa, informar i participar. Tres conceptes que defineixen la web 2.0 i les utilitats que els petits comerços poden trobar-hi, com el cas d'aquesta llibreria, que busca ser present a la xarxa, informant als clients i interactuant amb ells.
Més cassos d'èxit a: www.santfeliu.cat/online/innova