13/4/10

Avantatges de disposar d'un butlletí electrònic pel teu negoci

Fa uns dies ja vem publicar un post al voltant de l'ús empresarial d'un newsletter o butlletí electrònic, avui tornem a insistir amb el tema gràcies a una notícia publicada al blog de Kpacita on remarquen els avantatges de disposar d'un butlletí electrònic i els principals aspectes a tenir cura per aconseguir els objectius proposats.

Per als no iniciats, un butlletí electrònic és una publicació distribuïda de forma regular, mitjançant e-mail generalment, molt utilitzada per les empreses per proporcionar als seus subscriptors informació d'interès. En moltes ocasions han estat considerats spam bé perquè l'usuari no presta prou atenció a les característiques del registre, bé perquè en moltes webs s'obliga el registre a butlletins als usuaris abans d'accedir a qualsevol informació.


Però per què necessita la teva empresa enviar butlletins electrònics? Aquí van algunes de les raons:
  • És una eina rendible (barata), ràpida i efectiva.
  • Qualsevol empresa, independentment del seu tamany o capital pot editar el seu propi butlletí amb un veritable abast global.
  • Permeten mantenir el contacte amb clients per informar-los de novetats, ofertes, descomptes, promocions, etc, en definitiva, recordar que la teva empresa està disponible per al que necessitin.
  • La comunitat de lectors anirà creixent amb el temps i això et permetrà arribar a nous clients.
  • Són fàcils de distribuir, crear i mantenir.

Un cop convençut de la idoneïtat del seu ús, segueix aquestes regles a l'hora de la seva creació i tindràs una eina promocional de gran valor:
  • Tenir cura del llenguatge. Seriós, però sense tecnicismes.
  • Estructurar bé la informació. Crea un índex de continguts i evita col·locar excessiva publicitat.
  • Tingues en compte la mida, un butlletí massa llarg pot avorrir als teus lectors.
  • Ofereix clarament la possibilitat de donar-se de baixa.
  • No publicitis exclusivament els teus serveis. Mostra informació valuosa del sector.
  • No facis negoci amb la seva base de dades de subscriptors.
  • Aconsegueix que els teus subscriptors puguin enviar mitjançant un link el butlletí als seus coneguts.
  • Promociona amb altres eines el teu butlletí.
Via | Kpacita