LithoPlate, planxes litogràfiques d'alumini de Sant Feliu al món
Aquesta setmana, l'assessor TIC per a empreses i comerços de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, amb l'objectiu d'oferir el seu suport personalitzat d'impuls a la modernització i digitalització del teixit productiu, s'ha reunit amb en Juan Hernandez, representant de l'empresa LithoPlate.
Aquesta empresa nascuda el 1968 es dedica al món de les planxes litogràfiques d'alumini, de gran aplicació en el món de la impressió professional, aplicant mètodes com la impressió offset: mètode de reproducció de documents o imatges sobre paper o similar que consisteix a aplicar una tinta sobre una planxa metàl·lica, generalment d'alumini, que després es transfereix al paper.
LithoPlate exporta prop del 70% de la seva producció a l'exterior i els seus clients acostumen a ser impremtes o grans distribuïdors.
Necessitat de canvis
Amb motiu d'aquesta vocació exportadora han vist la necessitat de millorar la seva pàgina web per adaptar-se als nous temps i que aquesta mostri una imatge més moderna i actual de l'empresa, acord amb el producte i la tecnologia que ofereixen.
El motiu de la visita a LithoPlate va ser precisament oferir els nostres coneixements tècnics sobre aquest procés i poder oferir una segona opinió sobre les funcionalitats que hauria de tenir al nova web, aspectes a tenir en compte... i l'objectiu ara és fer un seguiment del procés fins que puguin tenir la nova web dissenyada.
Alguna de la informació que els vem donar va ser per exemple els passos a seguir per millorar la web actual:
1) Definir els objectius i les estratègies que volen aconseguir amb la seva pàgina web (si poden ser quantificables, millor). Alguns exemples:
- - Millorar la imatge de l’empresa, que sigui més moderna i actual.
- - Augmentar el nombre de visites a la web.
- - Vendre productes a través de la web.
- - Informar als clients de les novetats del sector.
- - Donar assistència tècnica online als clients.
- - etc.
3) A partir dels objectius veure quines funcionalitats hauria de tenir la pàgina: catàleg de productes, Intranet pels clients (on poden consultar les seves comandes), calendari de cites, cistella de la compra, notícies, etc.
4) Localitzar proveïdors que puguin dissenyar la nova pàgina web i demanar pressupostos.
5) Alguns aspectes a tenir en compte alhora d’encarregar el pressupost/projecte de la web a l’empresa proveïdora:
- - Qui realitzarà el manteniment del nom del domini.
- - On s’allotjarà la pàgina web i si ho farà la mateixa empresa que faci el disseny.
- - Possibilitat d’una web multi-idioma.
- - Gestor de continguts senzill per a poder actualitzar la informació de la web sempre que sigui necessari.
- - Disseny accessible per tots els navegadors i cercadors, per guanyar visibilitat i posicionament en les cerques.
- - Possibilitat d’incorporar Google Analytics al codi de la web per a fer el seguiment de les visites.
- - Signar un contracte de serveis que contempli tots els aspectes: pagament, manteniment, etc.
Volem ser els vostres facilitadors TIC
1 comentari:
Mare meva!!!!! aquesta empresa té tela
Publica un comentari a l'entrada