25/10/13

Coneixem Co-Work-TIC Sant Feliu i els seus emprenedors

Des del passat 2 de juliol Sant Feliu de Llobregat compta amb un espai de treball compartit, un espai per a innovador i professionals on desenvolupar el teu projecte digital o creatiu, organitzar reunions o fer contactes professionals.


Qui hi treballa?
Mica en mica els professionals que s’hi troben van creixent, tots ells relacionats amb les noves tecnologies i la innovació... Recentment s’hi ha incorporat un nou emprenedor, l’empresa “Mans Digitals”, una agència de comunicació de les empreses per internet.  Per la Conchi, l’emprenedora que l’està posant en marxa, “El coworking. Em sembla genial. És intel·ligència col·laborativa i redueix al mínim els costos d'estructura d'una empresa. Quan vaig llegir al Diari de Sant Feliu aquesta iniciativa de l'Ajuntament, no m'ho vaig pensar dos cops: era el moment de tirar endavant la meva empresa!”

Des d’aquí animem a tots aquells que tinguin una possible idea de negoci a què ens vinguin a conèixer. Podeu concertar una visita personalitzada per conèixer l’espai a través del correu electrònic tic@santfeliu.cat o al telèfon 93.685.80.24

Co-Work-Tic és el teu espai!!