8/9/09

Els anunciants a Internet es decanten per les xarxes socials

Els mitjans socials acaparen el 21% de la publicitat a Internet. Segons l'informe publicat per comScore sobre el mercat publicitari als Estats Units, un de cada cinc anuncis de la xarxa es troba a pàgines web com Facebook o MySpace.

L'èxit de les xarxes socials està canviant el paisatge publicitari a la xarxa, els anunciants cada vegada accepten més aquesta mena de pàgines, superant els temors que certes marques tenien d'aparèixer en webs on els continguts són generats pels usuaris.

Aquest ràpid creixement del mercat publicitari a les xarxes socials posa en dubte una creença molt estesa entre els analistes: la incapacitat dels mitjans socials per generar diners mitjançant la publicitat.

La clau de l'èxit és la segmentació. Les xarxes socials disposen de gran quantitat d'informació dels seus usuaris i poden oferir gairebé anuncis personalitzats a un preu molt baix.

Font original: La Malla (publicació 04/07/09)