Inzacard, instal·lacions electròniques a mida
El catàleg de productes que ofereixen és molt variat, per exemple tenen un software propi (creat i dissenyat des de la seu central d'Inzacard ubicada a Zaragoza) que permet realitzar la gestió integral d’instal·lacions d’ús públic com piscines o gimnasos: fer les altes, pagaments, imprimir les targetes dels socis, la comptabilitat de la instal·lació, etc.
A més també tenen tots els elements físics que serien necessaris per a realitzar aquesta gestió: terminals de control d'accés com torns d'entrada, impressores de targetes, tecnologies biomètriques i de proximitat per obrir taquilles amb targetes o polseres, etc.
A més també tenen tots els elements físics que serien necessaris per a realitzar aquesta gestió: terminals de control d'accés com torns d'entrada, impressores de targetes, tecnologies biomètriques i de proximitat per obrir taquilles amb targetes o polseres, etc.
El servei que ofereixen i que marca la diferència respecte a altres empreses és la realització integral d'instal·lacions electròniques: l'objectiu és la integració, instal·lació i manteniment de sistemes d'identificació, control d'accessos i presència laboral, hardware, xarxes, telefonia, etc.
Per això realitzen l'anàlisis, el disseny i la programació d'aplicacions informàtiques estàndards i a mida (el software que ofereixen és modificable i personalitzable), sistemes d'identificació, control d'accessos, presència laboral, terminals de punt de venta/recarrega automàtica, etc. Així com la seva posterior instal·lació i manteniment (en el cas del software aquest manteniment es pot realitzar de forma remota).
Selecció dels seus productes
a) Software de gestió integral especial per a Centres esportius, Gimnasos, Spas i Balenaris: tenen diferents solucions (SportGes Élite, SportGes Gym i SportGes Spa) que permeten l'administració del sistema a usuaris de tot tipus i des de una sola pantalla. Està desenvolupat en un entorn Windows, i és compatible amb qualsevol de les eines de creació de llistat, informes, estadístiques o gràfics de Microsoft (Excel, Access, etc). Permet realitzar:
- Gestió dels clients de la instal·lació.
- Captura de fotografies i impressió de targetes de clients i treballadors.
- Gestió d'activitats, cursos i abonaments.
- Planificació de les zones d'activitats.
- Gestió d'expedients.
- Gestió d'entrades a l'instal·lació.
- Sistema de facturació, emissió de rebuts, gestió de remeses, etc.
- Llistats, estadístiques de: clients, ocupació, abonaments, venta d'entrades, etc.
- Controls d'entrada: torniquets o passadissos motoritzats.
Permet un control exhaustiu dels accessos de les persones. La informació que proporciona es pot connectar fàcilment amb altres sistemes de gestió informàtica.
c) Presència laboral: amb un sistema de presencia laboral ajuda a augmentar la rentabilitat i a reduir costos. Pots tenir totes les dades dels treballadors (personals, laborals, calendari laboral o torns, absències, etc). A partir d'aquestes dades és possible fer informes sobre els horaris i torns dels treballadors, etc.

Tenen controls d’accessos laborals en empreses de Sant Feliu, com Lohmann, en aquest cas és biomètric; en Juan Antonio comenta que les targetes estan perdent vigència en favor de les empremtes dactilars, que són més segures, ja que les targetes es poden perdre i fer-la servir una persona diferent a la titular de la mateixa.
d) Terminal Punt de Venta/Recarrega Automàtica: són caixers automàtics per a realitzar transaccions. Tenen una pantalla tàctil des d'on pots pagar amb monedes, bitllets o targetes per un producte o servei i després obtenir un comprovant del pagament.
Les aplicacions d'aquests terminals són múltiples: des de reservar una pista de tennis, comprar una entrada pel cine, begudes, etc. Els avantatges d'aquests sistemes se que poden estar interconnectats amb sistemes centralitzats (tipus ERP o CRM) i que són útils per estalviar cues. Un exemple pràctic: a dins d’una discoteca tenen 4/5 màquines pels clients, amb això han aconseguit augmentar la recaptació un 30% més, perquè els diners no van de ma en ma, i s’eviten temptacions i errors.
e) Software de traçabilitat i localització, que gràcies a dispositius RFID, els permet monitoritzar els moviments de determinades persones, vehicles o productes: mitjançant el seu lector són capaços de localitzar elements situats entre 5 i 50 metres de distància. Hi ha tres formats diferents d'emissors: targeta, stick i polsera.
Quan vol tornar a obrir la taquilla tan sols cal acostar la targeta a la tanca. En el cas de que el client intenti sortir del recinte havent deixat una taquilla tancada, el sistema li impedeix aquesta sortida fins que obri la seva taquilla i la deixi lliure per un altre usuari. Amb aquest sistema no es poden copiar les claus i es redueix el costós manteniment de les tanques mecàniques (còpies de claus, cilindres, etc).
Més informació:
http://www.inzacard.com/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada