Accés a les xarxes socials des del lloc de treball
Per veure més presentacions ves a gencat
En aquest sentit, els usuaris qüestionen el paradigma de control, que sembla perdurar a les organitzacions, i aposten pel de confiança en l’ús d’aquestes eines a la feina. S’esmenta el concepte de caràcter mixt de les xarxes socials, que són, de manera indiferenciable i inseparable, professionals i personals alhora. Per tant, des d’aquesta perspectiva d’usuaris o persones líquides, és molt important definir els objectius de generació de valor públic i establir-ne els criteris d’avaluació que seran els que han d’acabar convencent l’organització.
Sembla clar que s'hauria d'apostar per la formació i la pedagogia en tots els estaments de l’Administració i, especialment pel personal directiu, amb l’objectiu que els líders arribin a valorar l’oportunitat que brinden les eines 2.0 i el cost que suposa impedir-ne l’accés al lloc de treball, però és un debat que està obert.
En aquesta presentació sobre Gencat 2.0 es parla de l’activació de nous comptes/perfils institucionals a les xarxes socials: del nom propi de l’àmbit, servei o marca; i de les noves pautes d’identitat corporativa per a la presència de la Generalitat en aquestes xarxes.
Font | Gencat.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada