Seminari sobre Màrqueting Mòbil
El màrqueting mòbil comprèn qualsevol activitat de publicitat o promoció que interactuï amb el consumidor final a través del seu telèfon mòbil. És un sector que és creixent a un ritme del 100% anual. Tot i així, actualment encara és un tipus de tècnica que practiquen únicament les grans marques.
Aquest seminari organitzat per CINC (Centre Internacional de Negocis de Catalunya) pretén apropar als petits empresaris i emprenedors els conceptes bàsics sobre què es pot fer amb el màrqueting mòbil. Una tècnica que encara està en els seus inicis, ja que amb prou feines ara s'estan començant a donar les condicions de disponibilitat de terminals i tarifes, així com les tendències socials que han de facilitar la seva explosió.
El màrqueting mòbil té bastants similituds amb el màrqueting on-line ja que combina la seva capacitat per dirigir-se a individus concrets i accions a Internet amb algunes mancances: capacitat més limitada d'interactuar per culpa del teclat, una pantalla reduïda i absència de ratolí. Però també avantatges com la seva ubiqüitat i que es porti sempre al damunt.
Descripció de les diferents àrees que entren dins de màrqueting mòbil:
- Campanyes SMS
- Portals mòbils
- Bluetooth: Publicitat en el punt de venda
- QR Codes: moure de l'off-line l'on-line
Dades del seminari
Dia: 22/10/2009
Hora: 18:00 a 21:00
Lloc: Edifici ZENC Barcelona, c/Llull 321-329
Preu: Gratuït
Telf: 93 30 30 060 o events@cinc.com
Inscripcions via web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada