Inzacard, instal·lacions electròniques a mida
Fa uns dies vem assistir a la Fira Piscina BCN (al recinte de la Gran Via) per visitar l'estand d'una empresa de Sant Feliu que hi era present. On vem poder parlar amb en Juan Antonio Romero, que porta des de principis dels 90 relacionats amb el món de la monètica (sistemes de cobrament automàtics) i que fa dos anys va fundar l'empresa CoinAccess, actualment són distribuïdors exclusius de productes Inzacard a Catalunya.
El catàleg de productes que ofereixen és molt variat, per exemple tenen un software propi (creat i dissenyat des de la seu central d'Inzacard ubicada a Zaragoza) que permet realitzar la gestió integral d’instal·lacions d’ús públic com piscines o gimnasos: fer les altes, pagaments, imprimir les targetes dels socis, la comptabilitat de la instal·lació, etc.
A més també tenen tots els elements físics que serien necessaris per a realitzar aquesta gestió: terminals de control d'accés com torns d'entrada, impressores de targetes, tecnologies biomètriques i de proximitat per obrir taquilles amb targetes o polseres, etc.
A més també tenen tots els elements físics que serien necessaris per a realitzar aquesta gestió: terminals de control d'accés com torns d'entrada, impressores de targetes, tecnologies biomètriques i de proximitat per obrir taquilles amb targetes o polseres, etc.
El servei que ofereixen i que marca la diferència respecte a altres empreses és la realització integral d'instal·lacions electròniques: l'objectiu és la integració, instal·lació i manteniment de sistemes d'identificació, control d'accessos i presència laboral, hardware, xarxes, telefonia, etc.
Per això realitzen l'anàlisis, el disseny i la programació d'aplicacions informàtiques estàndards i a mida (el software que ofereixen és modificable i personalitzable), sistemes d'identificació, control d'accessos, presència laboral, terminals de punt de venta/recarrega automàtica, etc. Així com la seva posterior instal·lació i manteniment (en el cas del software aquest manteniment es pot realitzar de forma remota).
Selecció dels seus productes
a) Software de gestió integral especial per a Centres esportius, Gimnasos, Spas i Balenaris: tenen diferents solucions (SportGes Élite, SportGes Gym i SportGes Spa) que permeten l'administració del sistema a usuaris de tot tipus i des de una sola pantalla. Està desenvolupat en un entorn Windows, i és compatible amb qualsevol de les eines de creació de llistat, informes, estadístiques o gràfics de Microsoft (Excel, Access, etc). Permet realitzar:
- Gestió dels clients de la instal·lació.
- Captura de fotografies i impressió de targetes de clients i treballadors.
- Gestió d'activitats, cursos i abonaments.
- Planificació de les zones d'activitats.
- Gestió d'expedients.
- Gestió d'entrades a l'instal·lació.
- Sistema de facturació, emissió de rebuts, gestió de remeses, etc.
- Llistats, estadístiques de: clients, ocupació, abonaments, venta d'entrades, etc.
- Controls d'entrada: torniquets o passadissos motoritzats.
b) Control d'accessos: és una bona opció per a controlar el flux de les persones que accedeixen diàriament a empreses, institucions, centres esportius, estadis, etc. El control es pot realitzar mitjançant l'empremta digital, una targeta o codi identificatiu.
Permet un control exhaustiu dels accessos de les persones. La informació que proporciona es pot connectar fàcilment amb altres sistemes de gestió informàtica.
c) Presència laboral: amb un sistema de presencia laboral ajuda a augmentar la rentabilitat i a reduir costos. Pots tenir totes les dades dels treballadors (personals, laborals, calendari laboral o torns, absències, etc). A partir d'aquestes dades és possible fer informes sobre els horaris i torns dels treballadors, etc.
Tenen controls d’accessos laborals en empreses de Sant Feliu, com Lohmann, en aquest cas és biomètric; en Juan Antonio comenta que les targetes estan perdent vigència en favor de les empremtes dactilars, que són més segures, ja que les targetes es poden perdre i fer-la servir una persona diferent a la titular de la mateixa.
d) Terminal Punt de Venta/Recarrega Automàtica: són caixers automàtics per a realitzar transaccions. Tenen una pantalla tàctil des d'on pots pagar amb monedes, bitllets o targetes per un producte o servei i després obtenir un comprovant del pagament.
Les aplicacions d'aquests terminals són múltiples: des de reservar una pista de tennis, comprar una entrada pel cine, begudes, etc. Els avantatges d'aquests sistemes se que poden estar interconnectats amb sistemes centralitzats (tipus ERP o CRM) i que són útils per estalviar cues. Un exemple pràctic: a dins d’una discoteca tenen 4/5 màquines pels clients, amb això han aconseguit augmentar la recaptació un 30% més, perquè els diners no van de ma en ma, i s’eviten temptacions i errors.
e) Software de traçabilitat i localització, que gràcies a dispositius RFID, els permet monitoritzar els moviments de determinades persones, vehicles o productes: mitjançant el seu lector són capaços de localitzar elements situats entre 5 i 50 metres de distància. Hi ha tres formats diferents d'emissors: targeta, stick i polsera.
Aquesta tecnologia és molt útil en geriàtrics o centres de salut mental, ja que els pacients no se senten observats: tenen el transmissor en una polsera o un botó i el localitzen via RFID. Un altre exemple d'aplicació pràctica d'aquesta solució tecnològica està en els vaixells de l’armada, que ho utilitzen per poder tenir als mariners localitzats en cas d'emergència.
f) Sistema de gestió de taquilles: les tanques de les taquilles es controlen mitjançant un xip (ja estigui en una polsera o una targeta) que sense cap contacte obre la porta. És un sistema autònom que no necessita de cablejat. El seu funcionament és senzill: el client accedeix al vestuari, introdueix les seves coses a la taquilla oberta, tanca la porta amb la seva polsera o targeta aprop del pom, quedant la porta bloquejada amb el seu propi codi.
Quan vol tornar a obrir la taquilla tan sols cal acostar la targeta a la tanca. En el cas de que el client intenti sortir del recinte havent deixat una taquilla tancada, el sistema li impedeix aquesta sortida fins que obri la seva taquilla i la deixi lliure per un altre usuari. Amb aquest sistema no es poden copiar les claus i es redueix el costós manteniment de les tanques mecàniques (còpies de claus, cilindres, etc).
Més informació:
http://www.inzacard.com/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada