9/12/09

Jornada Euroecom, objectiu: guanyar competitivitat en un entorn digital

El proper 11 de desembre tindrà lloc la XII Jornada Euroecom al CaixaForum de Barcelona (de 8:45 a 13:50h), organitzada per ACC1Ó.



Aquesta jornada s'adreça a tots els professionals que volen conèixer les noves eines digitals i com aquestes esdevenen clau perquè l’empresa guanyi competitivitat amb un doble objectiu:

1.- Presentar les noves eines digitals.

2.- Mostrar com les eines digitals fan l’empresa més competitiva en tots els àmbits.

La jornada tindrà una durada d’un matí, amb intervencions de ponents destacats i experts (Gaby Castellanos, Genís Roca, Ricardo Baeza-Yates, etc), que tractaran els següents temes:
  • La importància de les habilitats digitals, no només en l’àrea específica de màrqueting, sinó en tota l’organització, que permetrà que l’empresa guanyi en competitivitat.
  • L’evolució dels mitjans massius (mass media) cap als mitjans socials (social media). Aquests darrers, essent també massius, es diferencien dels primers bàsicament perquè tenen un component essencial d’interactivitat i relació entre els usuaris. A més a més, són els usuaris que elaboren el missatge, que es va creant amb les aportacions diferents de cada usuari. Tanmateix, s’explicarà quins són els indicadors per mesurar els resultats de les accions web 2.0.
  • La legislació que cal tenir en compte quan planifiquem portar a terme accions de màrqueting digital. Es plantejaran vint-i-dues accions de màrqueting digital i s'explicaran el marc legislatiu de cadascuna per evitar infringir les normatives.
  • El present i el futur d’internet, cap a on avança? Com és Internet ara i a on evoluciona, tot parlant de conceptes nous que encara s’estan investigant i desenvolupant: nous criteris de cerca, la web semàntica...

Més informació