Llima Llimona, una botiga per nens amb presència a les xarxes socials
La setmana passada, l'assessor TIC per a empreses i comerços de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, amb l'objectiu d'oferir el seu suport personalitzat d'impuls a la modernització i digitalització del teixit productiu, es va reunir amb la Bàrbara, la propietària de la botiga Llima Llimona.
Aquesta botiga que es dedica a la venda de roba per a nens i joves està situada al centre de Sant Feliu, concretament al carrer Eugeni D'ors nº 5 (mapa). Actualment la major part dels seus clients provenen de les escoles que té al voltant i com a servei pels seus clients disposa de repartiment a domicili. També realitza accions de fidelització com la campanya solidària de recollida de roba: els clients que portin roba infantil utilitzada que ja no necessitin rebran a canvi de cada kilogram que entreguin 1€ de descompte, aquesta roba es destinarà a Cáritas Sant Feliu.
Presència a la xarxa
Fins fa poc només comptaven amb presenència al portal de comerç de Sant Feliu Compremasantfeliu.cat, ara no només els podreu trobar a diferents llocs web, sinó que la seva estratègia de comunicació amb els clients s'ha diversificat i millorat, no només mostren els seus productes sinó que intenten aportar una mica de valor afegit als seus clients a través de la xarxa:
(Blog)
Fa pocs dies van inaugurar el seu blog http://llimallimona.blogspot.com i vem estar mirant com es podria millorar a nivell de disseny. També vem valorar la possibilitat d'afegir més informació a la barra lateral, com per exemple les dades de contacte, un mapa de google amb la ubicació exacte del comerç perquè pugui ser fàcilment localitzable per qualsevol usuari que estigui consultant el seu blog, etc.
Aquest apartat amb les dades de contacte és bàsic per a qualsevol empresa que tingui un blog, ja que aquestes han de ser el màxim d'accessibles i visibles possible, ja que, per exemple si algú reenvía una notícia del teu blog amb un permalink, si el lector estar interessat a contactar amb tu, t'ha de localitzar fàcilment.
També vem estar comentant el tipus d'informació que esperen trobar els seus clients en un blog com aquest, així com la manera d'incrustar vídeos a les notícies.
(Facebook)
Estar presents en aquesta xarxa social és bàsic, ja que la majoria dels seus clients i tenen un perfil creat i són usuaris actius. Per això vem crear una pàgina d'empresa a través de la qual podran comunicar-se amb els seus clients d'una manera diferent, oferint alguna cosa diferent: penjar consells sobre com cuidar la roba, respondre les preguntes que li formulin al mur, etc.
(Twitter)
També vem crear un compte a Twitter per a explicar com funcionava i per si creien que podria ser una eina que reforcés les seves vies de comunicació amb els seus clients.
Encara ens van quedar temes pendents a tractar en futures visites com l'ús del Google Analytics, newletters, etc
Recordeu que l'assessor TIC és un servei municipal que l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat posa a l'abast de tot el teixit productiu de la ciutat (comerços, pimes, emprenedors...) per ajudar a les empreses a aplicar Internet i les TIC al seu negoci. Podeu contactar amb l'assessor a l'espai-bústia de consulta de l'expert respon per fer qualsevol consulta en matèria d'innovació, Internet i les TIC a la vostra empresa.
Volem ser els vostres facilitadors TIC
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada